Тема виховної роботи: виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання, і мобільності в умовах реалізації концепції Нової української школи
Мета виховної роботи: формування морально духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі, як громадянин, сім'янин, професіонал
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
· формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
· виховання духовної культури особистості;
· виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
· утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
· виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
· формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
· забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
· формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою,
· посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
· організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування.
· забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
· підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
· забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами ,дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
· посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом;
· розвиток учнівського самоврядування з закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
· оптимізація змісту і форм виховного процесу;
· збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
· попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистістформування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
· формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
· сприяння забезпеченню освітньо – культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля, вдосконалення виховної роботи та розбудови системи позашкільної освіти.
Коментарi